Title of a News Article

Şanlıurfaspor'a meydan okudular

banner206
 Samsunporlu oyunculardan Hasan Kılıç ve Taha Yalçıner, Şanlıurfaspor maçından 3 puanla dönmek istediklerini söyledi.

PTT 1. Lig'de 9 maçtır kazanamayan Samsunspor, Pazar günü oynayacağı Şanlıurfaspor maçı hazırlıklarının Samsun ayağını bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla tamamladı. Antrenman öncesinde futbolculardan Hasan Kılıç ve Taha Yalçıner, karşılaşma için iddialı açıklamalarda bulundu.

YALÇINER: "SON VERMEK İSTİYORUZ"

Zor bir süreçten geçtiklerinin altını çizen Kırmızı-beyazlı takımın deneyimli orta saha oyuncusu Taha Yalçıner, “Zor bir maça gidiyoruz. Yarın Şanlıurfa’ya doğru yola çıkacağız. Haftalardır alamadığımız bir 3 puan var. Bu maçla beraber ona son vermek istiyoruz. Bu haftaki çalışmalarımızı o yönde tamamladık. İnşallah bizim için hayırlısı olur” dedi.

KILIÇ: "FİNAL MAÇI..."

Takımdaki herkesin bu maça kenetlendiğini ifade eden Samsunspor’un başarılı orta saha oyuncusu Hasan Kılıç, “Şanlıurfaspor maçı için çok iyi hazırlanıyoruz. Bu maç bizim için final maçı. Allah'ın izniyle oradan 3 puanla dönüp, önümüzdeki maça bakmak istiyoruz. Bu haftaki çalışmalarımız çok iyi geçti. Çok keyifli çalışmalarımız oldu. Herkesin morali yerinde. Şanlıurfaspor maçına kenetlendik. O maçı alıp önümüze bakacağız” diye konuştu.

HAZIRLIKLAR TAMAMLANDI

Öte yandan kırmızı-beyazlı ekip Samsun’daki son çalışmasını Nuri Asan Spor Tesisleri’nde tamamladı. Top ile ısınma hareketleriyle başlayan antrenman, istasyon çalışması ile devam etti. Futbolcular, istasyon çalışmasının ardından gruplar haline ayrılarak taktik çalıştı. Hücum ve defans organizasyonlarının denendiği antrenman, çift kale maç ve şut çalışması ile sonlandı. Hafif ağrıları bulunan Hasan ve İvanov antrenmanın ilk bölümünde takımdan ayrı düz koşu yaptı.

Antrenman sonrasında tesislerde kampa giren Samsunspor, yarın saat 10.20 uçağı ile İstanbul’a gidecek. İstanbul aktarmalı olarak Şanlıurfa’ya geçecek olan kırmızı-beyazlılar, burada konaklayacağı otelde maç saatini bekleyecek.