TFF 2. Lig 2025-2026 sezonu bu hafta başladı. Temsilcimiz Kızılkaya Tarım Şanlıurfaspor, ligin ilk haftasında kendi sahasında konuk ettiği Anadolu Beykoz A.Ş’yi 2-0 mağlup ederek sezona üç puanla merhaba dedi.

Sarı-yeşilli ekibe galibiyeti getiren goller, Güney ve Çınar’dan geldi.

Bu sonuçla Şanlıurfaspor, taraftarının da desteğiyle lige moralli bir başlangıç yapmış oldu.

Milli maç yayını için özür geldi
Milli maç yayını için özür geldi
İçeriği Görüntüle

Mücadeleyi şeref tribünündeki Şanlıurfaspor Kulüp Başkanı Mustafa Kemal Saraçoğlu, bazı yöneticiler ve yaklaşık 5 bin taraftar izledi.

20250824 212046