Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, vakıflar, Kızılay ve çeşitli sivil toplum kuruluşları, paylaşma ve dayanışmanın simgesi olan aşureyi vatandaşlarla buluşturdu. Etkinlikler kapsamında binlerce kişiye aşure ikram edildi.
Aşure dağıtımının merkezi ise Balıklıgöl Yerleşkesi içerisindeki Mevlid-i Halil Camii (Dergah Camii) önü oldu. Vatandaşlar, kurulan stantlarda dağıtılan aşurelerden alabilmek için yoğun ilgi gösterdi.

Muharrem ayının manevi atmosferine uygun olarak gerçekleştirilen ikramlarda birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları verilirken, etkinliklerin toplumdaki dayanışma kültürünü güçlendirdiği ifade edildi.




